Egy projektmenedzsment rendszer, ami minden felhasználóra gondol
Ügyfél
Az ügyfél energetikai tanúsítványok kiállításával foglalkozó cég. (Az energetikai tanúsítvány célja, hogy pontos képet adjon az ingatlan energia igényéről. Ez például eladás előtt szükséges.).
A tanúsítvány megrendelést követően egy felmérő kolléga kimegy a helyszínre (bárhol legyen is az országban), felméri az ingatlant, majd árajánlatot adnak a tanúsítvány kiállítására.
Ha azt elfogadják, akkor kiállítják a hitelesített energetikai tanúsítványt.
Probléma
Ahogyan növekedett a vállalat, egyre több felmérő kolléga dolgozott (ma már több mint 60) és egyre több a munka, amit az admin személyzet már nem tudott megfelelően nyomon követni és a munkák kiosztását menedzselni táblázatkezelő programban.
Mivel egy igen speciális tevékenységről van szó, ezért felkértek minket egy egyedi projektmenedzsment rendszer fejlesztésére.
Megoldás és Eredmény
Készítettünk egy weben elérhető projektmenedzsment rendszert, ami megoldást nyújt az alábbi szereplőknek:
- admin személyzet,
- pénzügy,
- felmérő kollégák
- tanúsítványt kiállító kollégák
- ügyvezető.
A program kezeli a felhasználókkal kapcsolatos összes adatot, a megrendeléseket és felmérők teljesítményét is.
Lehetővé teszi, hogy a feladatokat megrendelő a településéhez legközelebbi felmérő kollégának osszák ki (figyelembe véve azokat is, akiknek a szomszédos településen lesz akkor feladatuk).
A felmérő, a felmérést követően a szükséges adatokat megadva a programbvan segíti a tanúsítványt kiállítók munkáját.
A rendszerhez e-mail és sms küldési funkciót is létre lett hozva, ami azt jelenti, hogy a felmérők ezen a két csatornán is megkapják a szükséges információkat a felméréssekkel kapcsolatban. Sőt a program még sms-ben figyelmezteti is őket, ha úgy látja, hogy az ügyféllel való időpont egyeztetés nem történt meg időben.
A pénzügy a teljesítések valamint a megtett utak alapján a felmérőknek fizetést és költségtérítést tud kalkulálni, amelyekről a felmérők is tudnak tájékozódni a rendszerben. Az ügyvezető pedig a számára szükséges kimutatások alapján tudja felügyelni és irányítani a céget.
Mivel a felmérő kollégák sokszor nem gép mellett dolgoznak, ezért számukra a szükséges felületeket mobil telefonon is elérhetővé tettük, így biztosítva számukra, hogy bárhonnan bármikor meg tudják adni a szükséges adatokat a tanúsítványok kiállításához. Valamint a felméréskor készült képeket és vázlatokat is fel tudják így tölteni.
Az ügyfél elégedettségét mi sem bizonyítja jobban, minthogy már az ötödik fejlesztési fázison is túl vagyunk, folyamatosan új funkciókat hozzáadva a rendszerhez.