Tű a szénakazalban

Ebben a sorozatunkban korábbi érdekesebb munkánkat mutatjuk be nektek. Ügyfeleink a legkülönfélébb kérésekkel keresnek meg bennünket és büszkén mondhatjuk, hogy eddig mindig sikerült megoldást találnunk felmerült problémáikra. Ügyfél Partnerünk „ipari mennyiségben” gyárt egyedi tervezésű hullámkarton csomagolóanyagokat. A „hullámkarton csomagolópapír”  biztosan nem egy hétköznapi szóösszetétel, pedig szinte naponta lehet találkozni vele, naponta inkább többször is. Mindenhol […]

iTunes bajnok

Az iTunes videó csatorna magas minőségi elvárásokkal rendelkezik azzal kapcsolatban, hogy milyen videókat lehet rá feltölteni. Mint ismeretes, az iTunes-on keresztül például filmeket lehet vásárolni és bérelni. Csak néhány cég rendelkezik azokkal a minőségi standardekekel, hogy megengedett számára, hogy videókat töltsön fel az iTunes-ra. Mindegyik cég ezek közül a MediaPulse programot használja, amely egy profi project manager program, programozva a különféle kiterjesztésű videók kezelésére, illetve többek között arra, hogy segítségével ellenőrizhető legyen, hogy nem kerülnek fel jogdíjakat sértő tartalmak az iTunes-ra.

Emlékszel, mi van a sufniban?

Az egyik selfstore cég rendelkezik számos kapcsolattal olyan területen, akik szintén raktározással és logisztikával foglalkoznak. Úgy gondolta, jó eséllyel elősegítheti ezeknek a cégeknek a munkáját egy olyan mobilalkalmazás, ami mint applikáció mobilról könnyen kezelhető, és nemcsak ő, de mások is tudják használni.

Sok figyelem, sok lóvé

A legtöbb TV csatorna a különböző műsorok sugárzásának nézettségéből él. A legfontosabb, amit az egyes csatornák szeretnének megszerezni, az a néző lehető legtöbb figyelme, a lehető leghosszabb ideig. A figyelem természetesen a reklám bevételek miatt létfontosságú. A tapasztalatok szerint a műsor szünetekben sugárzott reklám nem tudja eléggé megszerezni a néző folyamatos figyelmét. A mobiltelefon viszont állandóan kéznél van, ezért pl. a népszerű műsorokkal kapcsolatos információk, értesítések egy mobilalkalmazáson keresztül további nézői figyelmet tudnak elérni, így ezeken keresztül is hatékony lehet reklámozni.

Lámpa Hack Projekt

A “The Light Choice” egy webáruház komplexumon keresztül értékesít különféle lámpákat. A webáruház rendszer valamilyen szinten korlátozott lehetőségeket nyújt az üzlet számára. A különféle részek színeinek kiválasztása nem eléggé könnyen kezelhető a felhasználó számára, és nem nyújt lehetőséget arra sem, hogy a bolt tulajdonosa különböző instrukciókat adjon a felhasználó számára. Ráadásul a színek megjelenítését is eléggé kis formátumban oldották meg.

Papír nélkül

A program egy olyan USA-beli cégre lett kifejlesztve, amely biztosítási kockázati felmérésekkel foglalkozik a biztosító megbízásából. Az egyes inspektorok kimennek felmérni a biztosítandó ingatlant a helyszínre, és felmérik az állapotát a biztosító megbízásából, és a biztosító ez alapján köti meg az ügyféllel a biztosítást. A felmérések részleteit és eredményeit eljuttatják a távol levő központba.

Kérje személyre szabott árajánlatunkat!

Start typing and press Enter to search